Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Daphne

Gijs Kuiper

Hoi Daphne,

Veel succes, pas op jezelf maar vooral heel veel plezier! Ik weet zeker dat je er veel van zult leren en ervaringen op zal doen waar je je leven lang profijt van zult hebben.

Liefs Gijs

Monique

Ik ben echt heel trots op je X.

Anita

Lieve lieve ondernemende dochter van me, heel heel veel plezier in Australië !ik hou zielsveel van je en ga je enorm missen dat weet je maar ik gun je zo het allerbeste wat er te krijgen is in ervaring en het opbouwen van je eigen leven en het groeien naar een gelukkige vrouw.????
Love you dikke ????????????mama

Anita

Hahaha die vraagtekens moeten kusjes zijn maar die pakt hij dus niet maar het zijn duizend dikke kussen

Rob

Daffie op ausie maak t goed onveilig daar!! Meertens waardig..denk aan je..xxx

jorrick

Liefe daffie(zussie)

Heel veel plezier in Australië en maak er een leuk jaar van daan.
Zet Australië op ze kop kop, en kom terug met leuke verhalen en ervaring natuur ga je missen xxx je broertje jorrick

Monique Ooms

Lieve Daphne,
Heel veel plezier en lekker genieten. Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen en verhalen! :-)
Groetjes,
Monique

marco

De eerste foto's zijn mooi geniet er van dit zijn avonturen die je nooit meer vergeet. Veel plezier